Suzhou, Çin: Doğu Venedik’i Ziyaret Etme

Yangzhou’da yaşamakla ilgili birçok müthiş şeyden biri, yakınlarda bazı çarpıcı antik kasabalar olması. Tek yapmamız gereken sık sık yerel otobüslerden birine atlamak veya verimli mermi trenlerine doğru yol almak ve bir saat içinde yeni ve çarpıcı bir kasabadayız. Jiangsu eyaleti Çin’in doğu kıyısında yer almaktadır ve bu nedenle su yolları ve kanallarla çevrilidir. Yakındaki Şangay Metropolisine birçok kez bulunduk, bu yüzden Sonbahar Festivali sırasında Suzhou kasabasının neler sunabileceğini görmeye karar verdik. Suzhou “Doğu Venedik” olarak adlandırıldı, bu yüzden kesinlikle ismine kadar yaşayıp yaşamadığını görmek için sabırsızlanıyorduk.

ABD, Suzhou, Çin’e otobüse binmeye hazırlanıyoruz
Mingtown Uluslararası Gençlik Hostel.

Çinli turistlerin istifleri dışında, kesinlikle çarpıcı bir yerdi! Biz Mingtown Suzhou Uluslararası Hostel hemen birçok kanallardan biri boyunca eski şehrin kalbinde kaldı. Çarpıcı bir yerdi. Hostel çok eski bir binada ayarlandı ve odadaki tüm mobilyalar Çin tarzı oldu. Personel bize hangi otobüsleri yakalamak için anlatmak için yeterince İngilizce konuştu ve başka bir battaniye istediğimde anladılar… bir tane ihtiyacım olduğunu kabul etmediler!

Sandalyeleri elle dokuma.
Farklı geçit yollarından aşağı indik ve turistlerden zagged ve zagged. Mümkün olduğunca dövülmüş yoldan çıkmaya çalıştık. Sonunda yerliler günlük yaşamlarına devam eden gerçekten sessiz sokaklar bulduk. Kadınlar bambu yapımı giyim hatlarında çamaşırlarını asıyorlardı, erkekler kanalda balık tutuyorlardı ve Chilis, çay ve erişte sıcak güneşte kuruyorlardı.

Bir arka sokakta çamaşır günü.

Chilis sıcak güneşte kurutuyor.
Çiftin Geri Çekme Bahçesi.
Eski şehirden uzaklaştık ve kendimizi çiftin geri çekilme bahçesi Suzhou’daki daha sessiz bahçelerden birinde bulduk. İkimiz de kalabalıktan biraz huzur ve sessiz arıyor gibi isim uygun görünüyordu. Suzhou, UNESCO Dünya Mirası Listesine eklenen güzel, klasik bahçeleriyle bilinir. Sonbahar festivali sırasında daha popüler olanlar çok meşguldü ama bu bizim için güzel ve sessizdi. Biz oturdu ve kalabalığa geri dönmeden önce bir süre manzara ve huzur zevk.

Eski şehirde resim.

Akşamları ana kanalın kenarında oturduk ve insanlar bir şişe şarapla izlediler. Bu Suzhou’nun ana manzaralarından daha fazla dikkat çekti! Çinli halkı Wàiguóréns’in (yabancıların) şarap içtiğini görmek için bir araya geliyorlardı. Biz zaten sadece yabancı olarak bir manzarayız ama (ekleyebileceğim uygun şarap bardaklarından) şarap içtiğimiz gerçeği bizi oldukça gösteri gibi gösterdi. İnsanlar fotoğrafımızı çekiyorlardı, bize ‘başparmak’ veriyor ve çılgın turistlere gülüyorlardı. Hepsi çok eğlenceliydi ve daha önce söylediğimiz gibi, Çin’de yaşamanın veya seyahat etmenin birçok sevincinden biri, ünlü gibi hissetmenizdir. O hafta sonu Suzhou’da sadece bir avuç yabancı turist vardı, bu yüzden bakışlar bizim yolumuza yönlendirildi!

Suzhou, Çin’deki çarpıcı kanallardan biri.
Eski şehir, Suzhou, Çin’de taze meyve mevcuttur.

Bizim Suzhou bizim 3 gece zevk ve kesinlikle bir gün, tercihen ulusal bir tatil olmadığında bir gün oraya geri gidecek. Biz yürüdü ve yürüdü ve kasabanın birçok köşelerini gördük. Biz bazı lezzetli Hint yemek yedik, bazı dost yerliler ile sohbet ve rahat. Sadece sırt çantasıyla ve devam etmek yerine işten bir tatil olarak bir yere seyahat etmek bizim için farklı bir duyguydu. “Bundan sonra nereye gitmeliyiz” sorusu ya da ‘A’dan‘ B ’noktasına ulaşımı anlamamıştı. Bu sefer nereye gittiğimizi biliyorduk ve tatilimizin son kullanma tarihi vardı. 4 gün sonra, İngilizce öğreten ve Yangzhou’da yaşayan normal hayatlarımıza geri döndük.

Çin seyahat blogları

Çin’de yaşamayı neden seviyoruz

Bu gönderi gibi mi? İğnele!

Feragatname: Yolda Keçiler Amazon ortağı ve aynı zamanda diğer bazı perakendeciler için bir ortaklıktır. Bu, blogumuzdaki bağlantıları tıklatıp bu perakendecilerden satın alırsanız komisyon kazandığımız anlamına gelir.