6 günlük turumuz: Gobi Çölü’ndeki Harika Zamanlar, Bölüm#1

Moğolistan’ın finansman şehri olan Ulan Bator’da günde maliyetten sonra, mükemmel dışarıya doğru yola çıkmaya hazırdık ve tüm bunları deneyimlemeye hazırdık Bu olağanüstü ülkenin sunması gerekiyor. Biz bizim gibi aynı yaş hakkında diğer 4 benzer düşünen sırt çantalı ile tatmin oldu ve onlarla Gobi Çölü’ne yolculuk planlamaya başladık!

Anladığınız (veya bilmediğiniz gibi), biz çöl bağımlılarıyız. Onlardan yeterli olamayız. Hindistan’da bir deve safarisi yaptığımız gibi Mısır’ın batı çöllerinde uzun zaman geçirdik, ancak henüz Gobi kadar çeşitli bir çöl yaşamamıştık. 6 kişiyiz (Ben, James, Anna, Merlin ve bizim) çantalarımızı ve bedenlerimizi minibüsün yanı sıra, rehberimiz ve sürücümüzle çölün mükemmel genişliklerine doğru yol açtık.

Minibüsün yüklenmesi… Gobi Çölü, tam buraya geliyoruz!
1.gün:

Yöntemimizi, finansman şehrinde ve açık bozkırın içine bazı korkunç web trafiği ile yaptık. Çevre dostu yamaçları görmek için şehir dışına çıkmanın sadece 15 dakika sürdü. Hepimiz çarptık ve Moğol müzik melodisine, toplam “komşu” atlarla şarkı sözleri olarak sıçradık!

Gezimizin ilk gününde manzara
Biz de ilk tadı kırsal gıda vardı bir miktar (çok küçük kasaba) durdu. Bu noktadan itibaren, ne yediğimiz her ya keçi ya da koyunlardan yapılacaktı. Aynı şekilde, önümüzdeki 6 gün boyunca kullanacağımız tuvalet türüne ilk bakışımızı aldık ve şimdiye kadar gördüğümüz en kötü olduklarını belirtmenin risksiz olduğuna inanıyorum!

6 gün boyunca kullanacağımız ev tarzı tuvalet
İlk gün sürüş süresi oldukça kaba oldu. 7 yerine son 6 gün yolculuğumuzu istediğimiz için, GER’imize (geleneksel Moğol evi, aynı şekilde bazı ülkelerde bir yurt olarak adlandırılan) gelmeden önce 13.5 saat sürüş yaptık. 6 kişiyiz yerleşti, biraz akşam yemeği ve midemizdeki herhangi bir bakteri türünü öldürmek için votka çekimleri yaptık (burada seyahatlerimiz sırasında norm olurdu) ufukta güneşin tadını çıkarırken.

Gece için GERimiz

2. gün:

“Baahhh’ing” keçilerinin yanı sıra koyunlara da uyandık ve başlarımızı gerimizin dışına baktık. Biz her şeyi paketlenmiş, biz de anladığımız gibi biraz kahvaltı vardı, biz tekrar yoldaydı. Dinozor yumurtalarının keşfedildiği son derece ilk yer olmak için popüler olan alevli uçurumları görerek başladık. Bu dik uçurumlar sansasyonel ve güneş onları doğru vurduğunda, kesinlikle kırmızı ve yanan görünüyordu.

Bizi Ben, James, Anna ve Flaming Cliffs’te Merlin ile
Yolu engelleyen bir deve sürüsü ile ilgili olarak biraz sonra devam ettik! Gezinin ilk çöl develerimiz. Dışarı çıktık ve bazı fotoğraflar çektik ve Nick bir tane evcilleştirmeye çalıştık… başarılı olmadan.

Nick develerle arkadaş olmaya çalışıyor… başarılı olmadan
Minibüste gittik ve bir sonraki ger kampımıza yöntemimizi yapmaya devam ettik. Günün son hedefimize gelmeden önce bir inek kafatası keşfettik. Bizi biraz döngü yapan güneş olup olmadığını anlamıyorum, ancak hepimiz bu ölü hayvan kafasının tüm yolculuk için maskotumuz olacağına karar verdik. Buna Gandalf adını verdik, o zamandan itibaren mürettebatımızın bir parçasıydı.

Gandalf! Mürettebatımızın en yeni üyesi
2:00 civarında gösterdikleri yanı sıra bazı bölgesel peynir, ekmek ve süt çayı için ailenin GER’sine davet edildik. Hepimiz bir deve kurmadan önce çöl hayatının tadını çıkarmanın yanı sıra, yöntemimizi uzaktan görünen büyük kum tepelerine yaptık. Mısır’ın mükemmel kum denizinde seyahat ederken önemli kum tepeleri gördük, ancak bunlar tamamen farklıydı.

Yerel peynirlerin yanı sıra evinde bize kullanılan ekmekler
Plato üzerinde düz zeminde başladık, sonra kum tepelerini ve tepeleri Rocky Dağları vardı! Dağlara Dunes’a, şimdiye kadar gördüğümüz en iyi manzaralardan birkaçıdı. Nick ve ben orada güneşin yanı sıra gün batımına kadar manzara zevk orada kaldı. O akşam keçi eti ile taze yapılmış vızıltı (yerel köfte) zevk aldık ve hepimiz biraz arak (fermente süt) denedik, bu durumda fermente deve sütü idi. Tadı kesinlikle ilginçti …

Gobi çölünün kum tepeleri
3 gün:

Bizim, deve, keçi ve koyunlara veda ettik ve 7 saatlik bir yolculuğa çıktık. Lun için sansasyonel bir geçitte durdukCH ve minibüste geri dönmeden önce biraz rahatlama ve yılın 10 ay boyunca 10 metre buzla kaplı bir geçit daha olan Yolyn Am’a devam etmeden önce biraz rahatlama! Grubumuz, yürümek yerine kanyon ile gezi ve gezi kiralamak istediğimiz bir karar aldık. Nick, Merlin ve James bir öfkeyle havalandı ve kanyonda dörtnala gitti, ben, Anna ve Ben umutsuz atlarımızı tekmelemeye takıldı! Hiçbir tekme, kırbaçlama veya “choooo” (yerlilerin ifade ettiği gibi) atlarımı hareket ettiremezdi. Böylece, yavaş yavaş paça ve yöntemimi geçitten aşağı doğru yürüdüm. Her iki durumda da, mükemmel bir deneyim oldu.

Yolyn Am Gorge’da

Ben de işbirliği yapmayan atlarımda

Yaklaşık bir saat sonra, rehberimiz bir müzede durmamızı önerdi. Ne bekleyeceğimizi ve içeri girdiğimizde gözlerimize inanamadık. 6 kişiyiz, kahkahalarla ağlamadan önce yavaş yavaş kıkırdamaya, sonra gülmeye başladık, sonra da ciddi şekilde kırılmaya başladık! Bu bir hayvan müzesi ve bu hayvanları dolduran taksidermistti, onları da hayata geçirmeye çalıştığında yüksek ya da bir şey olmalı. Kesinlikle saçma görünüyordu. Kar leoparı ve keçi kişisel favorilerimizden ikisi.

Kahkaha ile yuvarlandıktan sonra, yöntemimizi gece için GER kampımıza yaptık. Bu kamp şimdiye kadarki en iyisiydi. Rolling Steppe Hills Cmt 4 Gers. Grubumuz için iki, biri mutfak alanı için ve bir tane daha aile için. Kurtların bölgede dolaştığı söylendi, ancak üzücü bir şekilde göremedik.

Gece için evimiz… kötü bir manzara değil!
Hepimiz bazı kartlar oynadık, normal votka çekimlerimiz vardı ve gece için teslim oldu. Gobi çöl gezisi son 3 gün için bizim dinlenme gerekiyordu!

Takım bazı kartlar oynuyor ve sofrada votka var
Gobi Çöl Gezisi videomuza göz atın!

Gobi Çölü’ndeki harika zamanların 2. Bölümü için bizi izlemeye devam edin ve bu videonun II. Bölüm!

Beğeniyor mu? İğnele! ?

Feragatname: Yoldaki Keçiler, Amazon ortağı ve aynı zamanda diğer bazı perakendeciler için bir bağlı kuruluş. Bu, blogumuzdaki bağlantıları tıklatırsanız ve bu perakendecilerden satın alırsanız komisyonlar yaptığımızı gösterir.